Istnieje wiele skutecznych technik dotarcia do potencjalnego klienta lub kontrahenta, dlatego zdobywanie nowych odbiorców może być niezwykle urozmaiconą dyscypliną. Warto poszukiwać okazji (a jeszcze lepiej – samemu je tworzyć) do tego, by móc poinformować jeszcze większą liczbę osób o tym, że Twoja marka istnieje i oferuje znakomite produkty lub usługi. Jak to zrobić? W świecie Internetu posługujesz się w tym celu określonymi narzędziami, takimi jak chociażby odpowiednio skonstruowana i ciekawa strona internetowa. A jak zadziałasz w świecie offline? Już za chwilę otrzymasz odpowiedź!
Reklama stałociśnieniowa – skuteczne narzędzie marketingowe
Zacznijmy od tego, że dotarcie do klienta w świecie offline warto opierać na aktywnym udziale w różnego rodzaju eventach branżowych, ponieważ każde takie wydarzenie stanowi wprost wymarzoną okazję do tego, aby dotrzeć do potencjalnego klienta lub kontrahenta. Jeśli już się na to zdecydujemy, warto przygotować stanowisko – w zależności od rodzaju wydarzenia, może to być stand targowy, stanowisko, budka lub namiot.
Już w tym momencie warto skorzystać z reklamy stałociśnieniowej i zdecydować się na duży, dmuchany namiot w formie przypominającej igloo lub nowoczesną, lekką figurę (namiot Sinus). Wielkość oraz forma takiego namiotu sprawią, że żadna osoba nie przejdzie obok Twojego stanowiska obojętnym krokiem. Dodatkowo warto zamówić namiot z nadrukowanymi logotypami Twojej marki. W ten sposób zyskasz od razu jeszcze lepsze wyeksponowanie swojego stanowiska, zaznaczając pozycję oraz udział w wydarzeniu.
Reklama stałociśnieniowa – przyciągaj uwagę po mistrzowsku
Jeżeli chcesz jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę uczestników oraz gości eventu branżowego, możesz zdecydować się na wykorzystanie również innych elementów reklamy stałociśnieniowej. Ciekawym pomysłem może być zamontowanie w pobliżu namiotu dmuchanego słupa stałociśnieniowego, którego wysokość może wynosić nawet do 5 metrów. W takich okolicznościach, Twoja reklama zostanie zauważona z bardzo dużego dystansu oraz pomimo tłumów odwiedzających poszczególne stoiska.
Inną możliwością jest zastosowanie dmuchanych atrap produktów – w szczególności jeśli jesteś producentem napojów. Możesz wówczas wykorzystać reklamę stałociśnieniową w formie dmuchanej butelki lub puszki z nadrukowanymi Twoimi etykietami. Takie duże dmuchane kolorowe obiekty zawsze wzbudzają zainteresowanie i przykuwają uwagę, co pomoże Ci uzyskać większą widoczność oraz osiągnąć główny cel – czyli dotrzeć do nowego grona potencjalnych klientów.
Jak i gdzie zamówić dobrą reklamę stałociśnieniową?
Odpowiedź na to pytanie zawsze będzie jedna – zaufaj tylko takiej firmie, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności oraz profesjonalne narzędzia i sprzęt. W przeciwnym razie Twoja reklama stałociśnieniowa zostanie wykonana w sposób niedokładny, pozostawiający wiele do życzenia. A tego oczywiście nie chcesz, ponieważ zależy Ci na jak najwyższej jakości oraz budowaniu wyłącznie pozytywnych skojarzeń i obrazów wokół Twojej marki. Warto odwiedzić stronę https://grupaluxpol.pl/, na której znajdziesz różne propozycje projektów reklam stałociśnieniowych. Dodatkowo, na stronie znajduje się instrukcja przygotowania plików graficznych np. z Twoim logotypem, które należy wysłać. Dzięki temu efekty będą znakomite. Warto zaufać najlepszym!