Reklama stałociśnieniowa – jak powinna wyglądać, aby była skuteczna?

Istnieje wiele skutecznych technik dotarcia do potencjalnego klienta lub kontrahenta, dlatego zdobywanie nowych odbiorców może być niezwykle urozmaiconą dyscypliną. Warto poszukiwać okazji (a jeszcze lepiej – samemu je tworzyć) do tego, by móc poinformować jeszcze większą liczbę osób o tym, że Twoja marka istnieje i oferuje znakomite produkty lub usługi. Jak to zrobić? W świecie Internetu posługujesz się w tym celu określonymi narzędziami, takimi jak chociażby odpowiednio skonstruowana i ciekawa strona internetowa. A jak zadziałasz w świecie offline? Już za chwilę otrzymasz odpowiedź!

Reklama stałociśnieniowa – skuteczne narzędzie marketingowe

Zacznijmy od tego, że dotarcie do klienta w świecie offline warto opierać na aktywnym udziale w różnego rodzaju eventach branżowych, ponieważ każde takie wydarzenie stanowi wprost wymarzoną okazję do tego, aby dotrzeć do potencjalnego klienta lub kontrahenta. Jeśli już się na to zdecydujemy, warto przygotować stanowisko – w zależności od rodzaju wydarzenia, może to być stand targowy, stanowisko, budka lub namiot.

Już w tym momencie warto skorzystać z reklamy stałociśnieniowej i zdecydować się na duży, dmuchany namiot w formie przypominającej igloo lub nowoczesną, lekką figurę (namiot Sinus). Wielkość oraz forma takiego namiotu sprawią, że żadna osoba nie przejdzie obok Twojego stanowiska obojętnym krokiem. Dodatkowo warto zamówić namiot z nadrukowanymi logotypami Twojej marki. W ten sposób zyskasz od razu jeszcze lepsze wyeksponowanie swojego stanowiska, zaznaczając pozycję oraz udział w wydarzeniu.

Reklama stałociśnieniowa – przyciągaj uwagę po mistrzowsku

Jeżeli chcesz jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę uczestników oraz gości eventu branżowego, możesz zdecydować się na wykorzystanie również innych elementów reklamy stałociśnieniowej. Ciekawym pomysłem może być zamontowanie w pobliżu namiotu dmuchanego słupa stałociśnieniowego, którego wysokość może wynosić nawet do 5 metrów. W takich okolicznościach, Twoja reklama zostanie zauważona z bardzo dużego dystansu oraz pomimo tłumów odwiedzających poszczególne stoiska.

Inną możliwością jest zastosowanie dmuchanych atrap produktów – w szczególności jeśli jesteś producentem napojów. Możesz wówczas wykorzystać reklamę stałociśnieniową w formie dmuchanej butelki lub puszki z nadrukowanymi Twoimi etykietami. Takie duże dmuchane kolorowe obiekty zawsze wzbudzają zainteresowanie i przykuwają uwagę, co pomoże Ci uzyskać większą widoczność oraz osiągnąć główny cel – czyli dotrzeć do nowego grona potencjalnych klientów.

Jak i gdzie zamówić dobrą reklamę stałociśnieniową?

Odpowiedź na to pytanie zawsze będzie jedna – zaufaj tylko takiej firmie, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności oraz profesjonalne narzędzia i sprzęt. W przeciwnym razie Twoja reklama stałociśnieniowa zostanie wykonana w sposób niedokładny, pozostawiający wiele do życzenia. A tego oczywiście nie chcesz, ponieważ zależy Ci na jak najwyższej jakości oraz budowaniu wyłącznie pozytywnych skojarzeń i obrazów wokół Twojej marki. Warto odwiedzić stronę https://grupaluxpol.pl/, na której znajdziesz różne propozycje projektów reklam stałociśnieniowych. Dodatkowo, na stronie znajduje się instrukcja przygotowania plików graficznych np. z Twoim logotypem, które należy wysłać. Dzięki temu efekty będą znakomite. Warto zaufać najlepszym!