Jeśli próbujesz promować swoją firmę, prawdopodobnie zawsze szukasz nowych sposobów dotarcia do większej bazy klientów.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest marketing internetowy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać tę ekscytującą nową strategię marketingową do zrewolucjonizowania swojej firmy.Wysyłaj wiadomości tylko do tych, których znasz i tych, którzy się zarejestrowali. Wysyłanie wiadomości do osób, które nie mają żadnych wcześniejszych relacji z firmą lub Twoją ofertą, może sprawiać wrażenie spamu. Jeśli pojawisz się jako nieznajomy w ich skrzynkach odbiorczych, nie będą mieli pojęcia, czy chcą usłyszeć, co masz do powiedzenia. Mogą po prostu usunąć twoją wiadomość; co za strata czasu!Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Unikaj wysyłania dużych wiadomości e-mail marketingowych w okresie świątecznym. Twoje e-maile mogą zostać przeoczone, ponieważ wielu ludzi nie ma obecnie w pobliżu swoich komputerów. Jednak zawsze są wyjątki! Wyjątkiem są wiadomości e-mail o specjalnych promocjach, takich jak Czarny piątek.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż.
Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania.
Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Od czasu do czasu zmieniaj format swoich e-maili. Tak więc, jeśli zwykle wysyłasz wiadomości e-mail w formacie HTML, wymieszaj je i wyślij wiadomość e-mail w formacie przypominającym zwykły tekst. Rozsądne postępowanie może sprawić, że Twoi klienci poczują osobistą więź z Tobą i Twoimi produktami.Aby uniknąć komplikacji wynikających z bycia zidentyfikowanym jako spamer, powiadom z wyprzedzeniem swojego dostawcę usług internetowych o swoich zamiarach dotyczących marketingu e-mailowego. Jeśli jakikolwiek niezadowolony czytelnik kiedykolwiek Cię zgłosi, da to Twojemu dostawcy usług internetowych świadomość, że Twoje działania marketingowe są uzasadnione. Twój dostawca usług internetowych może również zasugerować uaktualnione konto, które ułatwi prowadzenie działań związanych z marketingiem e-mailowym.Spróbuj skontaktować się z klientami za pomocą sekcji FAQ. Dołącz do wiadomości e-mail link, który mówi, że należy kliknąć tutaj, aby wyświetlić najczęściej zadawane pytania, aby lepiej zrozumieć Twoją firmę. Końcowy postscriptum może ich poinformować, aby upewnić się, że zobaczą Cię w akcji.Jak widać, e-mail marketing to coś, co każda firma może wykorzystać do poprawy sprzedaży. Wkrótce zobaczysz dramatyczny wzrost swoich zysków, jeśli zastosujesz techniki opisane w tym artykule w swojej strategii biznesowej. E-mail marketing to coś, nad czym możesz zacząć pracować już teraz!